În cazul în care ați uitat parola setată pentru conectarea în platforma PULS, sau aveți contul creat și nu ați primit mesajul de setare a parolei, o puteți reseta urmând pașii de mai jos.
Accesați linkul https://puls.anofm.ro/ în browser. Faceți click pe butonul ,,Am uitat parola”.
Introduceți numele de utilizator – adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului pe platforma PULS. Bifați căsuța corespunzătoare metodei de verificare CAPTCHA. Faceți click pe butonul ,,Trimite”.
Platforma vă trimite un e-mail conținând un link pentru resetarea parolei.
Faceți click pe linkul de setare a noii parole, primit prin e-mail. Introduceți o nouă parolă care să respecte criteriile minime de securitate (cel puțin o literă mică, cel puțin o literă mare, cel puțin o cifră, cel puțin un caracter special, minim 8 caractere). Opțional, puteți face click pe pictograma ochiului pentru a vizualiza parola introdusă. Reintroduceți noua parolă aleasă. Faceți click pe butonul ,,Resetare parolă”.
Accesați linkul https://puls.anofm.ro/ în browser. În acest moment, vă puteți conecta în platforma PULS folosind noua parolă.