DOCS

19/09/2024
Informații generale despre accesul în sistem si la funcționalitățile acestuia

Resetarea parolei

Citire estimată: 2 minute 1361 vizualizări

În cazul în care ați uitat parola setată pentru conectarea în platforma PULS, sau aveți contul creat și nu ați primit mesajul de setare a parolei, o puteți reseta urmând pașii de mai jos.

Accesați linkul https://puls.anofm.ro/ în browser. Faceți click pe butonul ,,Am uitat parola”.

Introduceți numele de utilizator – adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului pe platforma PULS. Bifați căsuța corespunzătoare metodei de verificare CAPTCHA. Faceți click pe butonul ,,Trimite”.

Platforma vă trimite un e-mail conținând un link pentru resetarea parolei.

Faceți click pe linkul de setare a noii parole, primit prin e-mail. Introduceți o nouă parolă care să respecte criteriile minime de securitate (cel puțin o literă mică, cel puțin o literă mare, cel puțin o cifră, cel puțin un caracter special, minim 8 caractere). Opțional, puteți face click pe pictograma ochiului pentru a vizualiza parola introdusă. Reintroduceți noua parolă aleasă. Faceți click pe butonul ,,Resetare parolă”.

Accesați linkul https://puls.anofm.ro/ în browser. În acest moment, vă puteți conecta în platforma PULS folosind noua parolă.

Distribuiți acest document

Resetarea parolei

Sau copiați link-ul

Cuprins