DOCS

21/11/2024
Informații generale despre accesul în sistem si la funcționalitățile acestuia

Migrarea informațiilor din sistemele SEMM și PISA

Citire estimată: 7 minute 9399 vizualizări

Am avut cont în PISA și SEMM, cum mă pot conecta?

Aplicația PULS (platformă unică de livrare a serviciilor) permite conectarea doar pe baza unui utilizator de forma email și parolă iar conectarea se realizează în 2 pași prin introducerea întâi a parolei și apoi al unui cod unic primit pe mail la fiecare conectare.

Dacă contul dumneavoastră a fost creat în procesul de migrare veți primi un e-mail de bun venit la adresa furnizate către AJOFM în PISA și SEMM.

Pentru a putea realiza prima conectare este necesar să vă stabiliți parola prin resetarea ei, pentru mai multe informații consultați secțiunea Resetarea parolei.

Secțiunile de mai jos prezintă informații privind modul de lucru și ce informații veți putea accesa în aplicație odată conectați.

Cum procedez dacă am nevoie ca mai multe persoane să opereze în aplicație ca angajator

Aplicația permite gestionarea utilizatorilor care au acces la datele unui angajator direct de către reprezentantul legal sau un delegat al acestuia, fără intervenția funcționarilor Agenției. Modalitatea de gestionare a acestor membri este descrisă aici.

Vă rugăm să aveți în vedere faptul că este importantă cunoașterea reprezentantului legal și ca acesta să fie corect identificat ca utilizator cu cont nominal în sistem chiar dacă operațiunile în sistem vor fi realizate de către un delegat sau alt expert, fiecare având propriul cont.

Am avut cont în SEMM, cum mă conectez și accesez datele în PULS?

Conectare inițială cont din SEMM

Folosiți procesul de resetare parolă cu adresa de email cunoscută din SEMM.

Dacă adresa de mail furnizată a fost asociată la mai multe conturi/companii din SEMM, în PULS veți avea acces la toate folosind un singur cont.

Astfel, odată conectat vă rugăm să verificați că datele din profilul companiilor la care aveți acces sunt corecte. Modalitatea de a accesa companiile din modulul de locuri de muncă vacante este descrisă aici.

Nu mă pot conecta/nu mai țin minte ce adresă de email aveam în SEMM

Dacă întâmpinați probleme cu prima conectare, puteți trimite o solicitare de aici. Vă rugăm să vă asigurați că transmiteți toate informațiile necesare pentru identificarea dumneavoastră, a fostului cont în SEMM precum și capturi de ecran dacă este cazul.

Ce informații din SEMM au fost migrate?

Au fost migrate informațiile tuturor companiilor care aveau cel puțin 1 ofertă sau un contract de internship, împreună cu toate locurile de muncă vacante asociate fiecărei companii.
Migrarea datelor privind contractele de internship este în lucru și acestea se vor găsi în aplicație la momentul finalizării acestui proces.
Atenție, dacă pentru o companie au existat informații în celelalte sisteme ale agenției privind subvențiile obținute de către companie sau prime obținute de foști șomeri înregistrați la Agenție care au obținut dreptul respectiv în urma angajării la compania migrată și aceste informații se vor găsi în sistem – dar NU vor putea fi accesibile decât reprezentantului legal și a utilizatorilor căruia acesta le acordă acces.

Dacă nu puteți și aveți nevoie să accesați aceste informații consultați secțiunea.

Ce trebuie să știu privind funcționalitățile pentru locuri de muncă vacante ale aplicației PULS?

Operațiunile privind locurile de muncă vacante sunt realizate în mod similar. În plus veți avea posibilitatea să:

  • căutați angajați atât din persoanele în căutarea unui loc de muncă înregistrare la Agenție cât și din cei neînregistrați care aleg să-și facă cont și să-și completeze și publice profilul profesional

  • sunteți notificați dacă o persoană în căutarea unui de loc de muncă este repartizată către locul de muncă vacant în sistem de către un funcționar al Serviciului Public de Ocupare al Agenției

  • puteți opera, genera și transmite în format electronic Decizia de încadrare

Am avut cont în PISA, cum mă conectez și accesez datele în PULS?

Conectare inițială cont din PISA

Atenție! Pentru conturile din PISA au putut fi create, după caz 2 conturi – dacă se cunoștea identitatea și adresa de email, ambele asociate aceluiași angajator:

1. contul reprezentantului legal

2. contul responsabilului privind subvențiile și primele

Indiferent de tipul de cont pe care îl aveți, folosiți procesul de resetare parolă folosind adresa dvs. de email.

Dacă adresa de mail furnizată a fost asociată la mai multe conturi/companii din PISA, în PULS veți avea acces la toate folosind un singur cont.

Astfel, odată conectat vă rugăm să verificați că datele din profilul companiilor la care aveți acces sunt corecte.

Nu mă pot conecta/nu mai țin minte ce adresă de email aveam în PISA

Dacă întâmpinați probleme cu prima conectare, puteți trimite o solicitare de aici. Vă rugăm să vă asigurați că transmiteți toate informațiile necesare pentru identificarea dumneavoastră, a fostului cont în SEMM precum și capturi de ecran dacă este cazul.

Ce informații din PISA au fost migrate?

  1. Date privind drepturile obținute de angajator sau solicitările de drept care au fost completate în PISA atât cele depuse dar care nu au fost încă procesate cât și solicitările completate dar încă nedepuse
  2. Date privind drepturile foștilor șomeri înregistrați la Agenție care sunt angajați (prime)

Atenție, dacă existau în SEMM, au fost migrate și datele privind locurile de muncă vacante dacă exista o companie corespondentă în SEMM.

Ce trebuie să fac dacă informațiile la care am acces nu corespund cu cele din aplicațiile anterioare?

  1. Pentru toate situațiile pentru care NU găsiți o rezolvare trimiteți o solicitare folosind https://suport.anofm.ro/ – conectarea la sistemul de helpdesk se face cu aceleași date de conectare. Dacă nu vă puteți conecta puteți lansa o solicitare pentru probleme de autentificare de aici.

  2. Probleme generale

    1. Informațiile incorecte privind o companie pot fi corectate direct din interfață din secțiunea Companiile mele, mai multe informații aici

    2. Lipsă informații sau acces parțial– dacă sunteți conectat și nu aveți acces la una sau mai multe companii, respectiv dacă nu găsiți informațiile necesare privind o subvenție în curs, o primă a unui angajat în curs, sau locurile de muncă vacante din SEMM vă rugăm să trimiteți o solicitare cât mai detaliată folosind https://suport.anofm.ro/

    3. Nivel inadecvat de acces – nivelul de acces în cadrul unei companii poate fi verificat din secțiunea Companiile mele prin click pe companie și selectarea secțiunii Experți. Dacă nivelul dvs. de acces nu corespunde situației dvs. pentru compania respectivă vă rugăm să ne contactați folosin aplicația de helpdesk.

În SEMM și PISA se conectau mai mulți utilizatori folosind același cont, cum ne conectăm acum?

Având în vedere faptul că acum conectarea se realizează mereu și prin transmiterea pe email a unui cod unic pentru fiecare conectare, precum și din motive de trasabilitate a acțiunilor realizate în sistem, recomandăm ca fiecare utilizator să aibă propria adresă de email. Astfel pentru companiile unde NU este cunoscut reprezentantul legal, pașii care trebuie urmați sunt:

1. Înregistrarea reprezentantului legal și validarea accesului acestuia la companie de către funcționarii Serviciului Public de Ocupare a Agenție – proces detaliat aici.

2. Înregistrarea simplă a celorlalți utilizatori care au nevoie de acces, doar prin email și parolă, fără necesitatea transmiterii altor date personale în sistem și fără implicarea funcționarilor Agenției – proces detaliat aici

3. Asocierea acestor utilizatori, de către reprezentantul legal, sau un delegat al acestuia, la compania respectivă – proces detaliat aici.

Distribuiți acest document

Migrarea informațiilor din sistemele SEMM și PISA

Sau copiați link-ul

Cuprins