DOCS

22/10/2024
Protejat: Informații pentru operatori

Cum procesez o solicitare nouă de convenție?

Citire estimată: 5 minute 19 vizualizări

I. Fluxul Pozitiv – Juristul nu este implicat

  1. După autentificarea în platforma PULS, selectați unul dintre module pentru a prelua o nouă solicitare de convenție pentru un angajator.

2. Selectați unul dintre modulele pentru care doriți să preluați o nouă solicitare.

3. După ce ați selectat modulul dorit în vederea preluării unei noi solicitări, din pagina care se deschide selectați opțiunea „Listă solicitări CL” .

4. Din pagina „Listă solicitări CL”, pentru a prelua o nouă solicitare faceți click pe butonul „Preia următoarea solicitare” .

5. După ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se deschide solicitarea propriu-zisă în ordinea în care acestea au fost create.

6. Astfel pentru procesarea solicitării preluate primul pas este să dați click pe butonul „Angajați”, în vederea Aprobării sau Respingerii acestora.

7. După ce ați dat click pe butonul „Angajați” se deschide pagina cu angajații care trebuie Aprobați sau Respinși.

8. Din pagina „Angajați”, dați click pe butonul „Vizualizează”, pentru a se deschide pagina care conține detaliile angajatului.

9. După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

10. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt corecte.

11. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și toate datele sunt corecte dați click pe butonul „Aprobă”. Pentru fluxul pozitiv se va da click tot timpul pe butonul „Aprobă”.

12. După ce ați dat click pe butonul „Aprobă” se deschide fereastra de confirmare a angajatului care are două butoane de confrimare care sunt „Da” sau „Nu”. Pentru fluxul pozitiv se va selecta butonul „Da” prin care confirmați angajatul.

13. După ce se confirmă validarea angajatului se schimbă statusul angajatului din pagina „Angajați” din status „ÎN VALIDARE” în status „APROBAT”.

14. Următorul pas după validarea angajatului este revenirea în pagina Detalii și verificarea detaliilor după care trebuie să dați click pe butonul „Certifică CL” pentru ca solicitarea să ajungă la aprobarea de către utilizatorul cu drepturi de CFP(Control Financiar Preventiv).

15. După ce ați dat click pe butonul „Certifică CL” se va deschide fereastra de confirmare a certificării de legalitate a solicitării, care conține butoanele „Da” sau „Nu”. Pentru confirmarea certificării de legalitate a solicitării se va da click pe butonul „Da”, care va contura și justifica fluxul pozitiv.

16. După ce ați confirmat certificarea de legalitate a solicitării se va genera în mod automat de către sistem numărul de înregistrare alocat pe decizia de stabilire.

17. În acest punct se conectează utilizatorul CFP sau dacă utilizatorul CL are drepturi de CFP procesează mai departe solicitarea în vederea aprobării acesteia de către utilizatorul CFP.

18. Număr de înregistrare alocat pentru decizia de stabilire va fi vizibil din contul utilizatorului CFP prin selectarea modulului pentru care a fost creată solicitarea, iar pe urmă faceți click pe butonul „Listă solicitări CFP” unde va fi vizibilă solicitarea aprobată de către utilizatorul CL.

20. Faceți click pe butonul „Preia următoarea solicitare”

21. Din contul de utilizator  CFP, după ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se va deschide pagina cu solicitarea de unde veți da click pe butonul „Angajați” pentru a valida angajatul din contul de utilizator CFP.

22. Din pagina „Angajați”, dați click pe butonul „Vizualizează”, pentru a se deschide pagina care conține detaliile angajatului și a efectua Aprobarea angajatului ca și utilizator CFP.

23.După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

24. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt corecte.

25. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și toate datele sunt corecte dați click pe butonul „Aprobă”. Pentru fluxul pozitiv se va da click tot timpul pe butonul „Aprobă”.

26. După ce ați dat click pe butonul „Aprobă” se deschide fereastra de confirmare a angajatului care are două butoane de confrimare care sunt „Da” sau „Nu”. Pentru fluxul pozitiv se va selecta butonul „Da” prin care confirmați angajatul.

27. În acest punct solicitarea își va schimba statusul angajatului din pagina „Angajați” din status „ÎN VALIDARE” în status „APROBAT”.

28. Se revine înapoi în pagina Detalii unde se va da click pe butonul „Verificare ALOP”.

29. După ce ați dat click pe butonul „Verificare ALOP” se va deschide fereastra „Detalii angajament bugetar ALOP”, de unde se va selecta una dintre opțiunile de finanțare de la punctele următoare:

  • BAS934-Subventia art 93^4 – tineri marginalizati social – COVASNA
  • BASS-Art. 80, art. 84, art 85, Legea 335, Legea 72 – COVASNA
  • BassUcenic-Subventia Legea 279/2005 – Ucenicia – COVASNA

30. După Selectarea sursei de finanțare pentru verificare în ALOP faceți click pe butonul „Trimite cerere ALOP”.

31. După ce ați dat click pe butonul „Trimite cerere ALOP” se va genera un răspuns automat care va fi afișat într-o fereastră cu numele „Răspuns ALOP” care va conținte răspunsul „OK” sau „NOK”.

32. Dați click pe butonul „Închide”, pentru a închide fereastra cu răspunsul ALOP.

33. După ce ați închis fereastra cu răspunsul ALOP veți reveni în pagina inițială „Detalii” de unde veți face click pe butonul „Plan bugetar” pentru a verifica sumele generate de ALOP dacă sunt corecte sau nu.

34. În acest punct vă asigurați că sumele generate generate automat de ALOP în planul bugetar sunt corecte. Dacă acestea sunt generate corect, următorul pas va fi aprobarea solicitării din contul utilizatorului CFP.

35.

Distribuiți acest document

Cum procesez o solicitare nouă de convenție?

Sau copiați link-ul

Cuprins