DOCS

21/11/2024
Protejat: Informații pentru operatori

Cum procesez o solicitare nouă de convenție?

Citire estimată: 17 minute 601 vizualizări

I. Fluxul Pozitiv – Juristul nu este implicat

A. Etapele procesului din contul de utilizator CL

1. După autentificarea în platforma PULS, selectați unul dintre module pentru a prelua o nouă solicitare de convenție pentru un angajator.

2. Selectați unul dintre modulele pentru care doriți să preluați o nouă solicitare.

3. După ce ați selectat modulul dorit în vederea preluării unei noi solicitări, din pagina care se deschide selectați opțiunea „Listă solicitări CL” .

4. Din pagina „Listă solicitări CL”, pentru a prelua o nouă solicitare dați click pe butonul „Preia următoarea solicitare” .

5. După ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se deschide solicitarea propriu-zisă în ordinea în care acestea au fost create de către angajator.

OBSERVAȚIE: Dacă după ce preluați solicitarea constatați lipsa de informații sau lipsa unor documente, puteți cere calrificări angajatorului de la butonul „Trimite cerere de clarificare” din pagina „Detalii” a solicitării. Vedeți etapele cum trebuie să trimiteți Solicitarea de clarificări în cadrul unei convenții înregistrate accesând link-ul următor:

Solicitarea de clarificări în cadrul unei convenții înregistrate – DOCS

6. Astfel pentru procesarea solicitării preluate primul pas este să dați click pe butonul „Angajați”, în vederea Aprobării sau Respingerii acestora.

7. După ce ați dat click pe butonul „Angajați” se deschide pagina cu angajații care trebuie Aprobați sau Respinși.

8. Din pagina „Angajați”, dați click pe butonul „Vizualizează”, pentru a se deschide pagina care conține detaliile angajatului.

9. După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

10. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt corecte.

11. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și toate datele sunt corecte dați click pe butonul „Aprobă”. Pentru fluxul pozitiv detaliile și documentele vor fi corecte și astfel se va da click tot timpul pe butonul „Aprobă”. În cazul în care angajatul va trebuii respins urmați instrucțiunile de la secțiunea II. Fluxul Negativ – Juristul este implicat.

12. După ce ați dat click pe butonul „Aprobă” se deschide fereastra de confirmare a angajatului. Pentru fluxul pozitiv se va selecta butonul „Da” prin care confirmați angajatul.

13. După ce se confirmă validarea angajatului din pagina „Angajați” se schimbă statusul angajatului  din status „ÎN VALIDARE” în status „APROBAT”.

14. Următorul pas după validarea angajatului este revenirea în pagina „Detalii” și verificarea detaliilor, după care trebuie să dați click pe butonul „Certifică CL” pentru ca solicitarea să ajungă la aprobarea de către utilizatorul CFP(Control Financiar Preventiv).

15. După ce ați dat click pe butonul „Certifică CL” se va deschide fereastra de confirmare a certificării de legalitate a solicitării, care conține butoanele „Da” sau „Nu”. Pentru confirmarea certificării de legalitate a solicitării se va da click pe butonul „Da”, care justifica fluxul pozitiv.

16. După ce ați confirmat certificarea de legalitate a solicitării se va genera în mod automat de către sistem numărul de înregistrare alocat pe decizia de stabilire.

 

B. Etapele procesului din contul utilizatorului CFP

1. În acest punct se conectează utilizatorul CFP pentru a procesa mai departe solicitarea în vederea aprobării acesteia.

2. Din contul de utilizator CFP selectați modulul pentru care doriți să aprobați sau să respingeți solicitări.

3. Dați click pe butonul „Listă solicitări CFP”, moment în care se va deschide lista solicitărilor CFP unde se va vedea solicitarea cu statusul „APROBAT CL” și numărul de înregistrare generat în mod automat de către sistem pentru fiecare solicitare.

4. Din pagina cu lista solicitărilor CFP dați click pe butonul „Preia următoarea solicitare”.

5. Din contul de utilizator  CFP, după ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se va deschide pagina cu solicitarea de unde veți da click pe butonul „Angajați” pentru a valida angajatul din contul de utilizator CFP.

6.După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

7. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt corecte.

8. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și vă asigurați că toate datele sunt corecte dați click pe butonul „Aprobă”. Pentru fluxul pozitiv detaliile și documentele vor fi corecte astfel se va da click tot timpul pe butonul „Aprobă”.

9. După ce ați dat click pe butonul „Aprobă” se deschide fereastra de confirmare a angajatului care are două butoane de confrimare care sunt „Da” sau „Nu”. Pentru fluxul pozitiv se va selecta butonul „Da” prin care confirmați angajatul.

10. În acest punct solicitarea din pagina „Angajați” își va schimba statusul angajatului  din status „ÎN VALIDARE” în status „APROBAT”.

11. Se revine înapoi în pagina „Detalii” unde se va da click pe butonul „Verificare ALOP”.

12. După ce ați dat click pe butonul „Verificare ALOP” se va deschide fereastra „Detalii angajament bugetar ALOP”, de unde se va selecta una dintre opțiunile de finanțare de la punctele următoare:

  • BAS934-Subventia art 93^4 – tineri marginalizati social – COVASNA
  • BASS-Art. 80, art. 84, art 85, Legea 335, Legea 72 – COVASNA
  • BassUcenic-Subventia Legea 279/2005 – Ucenicia – COVASNA

13. După selectarea sursei de finanțare pentru verificare în ALOP faceți click pe butonul „Trimite cerere ALOP”.

14. După ce ați dat click pe butonul „Trimite cerere ALOP” se va genera un răspuns automat care va fi afișat într-o fereastră cu numele „Răspuns ALOP” care va conținte răspunsul „OK” sau „NOK”.

15. OBSERVAȚIE: În cazul în care răpunsul ALOP va fi unul negativ atunci solicitarea va trece în status „Așteptare fonduri ALOP”, iar în acest caz nu va fi o continuare a procesării pentru solicitarea respectivă până în momentul când vor fi fonduri disponibile în ALOP.

16. Pentru cazul când răspunsl ALOP este unul pozitiv ca și în imaginea de mai jos, dați click pe butonul „Închide”, pentru a închide fereastra cu răspunsul pozitiv ALOP.

17. După ce ați închis fereastra cu răspunsul ALOP veți reveni în pagina inițială „Detalii” de unde veți face click pe butonul „Plan bugetar” pentru a verifica sumele generate de ALOP dacă sunt corecte sau nu.

18. În acest punct vă asigurați că sumele generate generate automat de ALOP în planul bugetar sunt corecte. Dacă acestea sunt generate corect reveniți în pagina „Detalii”.

19. Reveniți la pagina inițială „Detalii” de unde veți da click pe butonul „Descarcă convenția”, pe care o veți semna și o veți încărca din nou în platforma PULS.

20. Pentru încărcarea convenției semnate dați click pe butonul „Încarcă convenția semnată”.

21. În acest moment se deschide o fereastră cu titlul „Încarcă” care va conține butonul „+ Alege un document”, pe care veți da click pentru a alege documentul cu convenția semnată.

22. După de ați dat click pe butonul „+ Alege un document”, selectați documentul care conține convenția semnată și dați click pe butonul „Open” pentru a încărca documentul.

23. Încărcați documentul cu convenția semnată, dați click pe butonul „Încarcă” sau „Anulează” în cazul în care doriți să selectați alt document.

24. În acest moment documentul cu convenția semnată este încărcat în sistem iar următorul pas este aprobarea propriu-zisă a solicitării din contul utilizatorului CFP. Pentru a aproba solicitarea dați click pe butonul „Aprobă CFP”, după care confirmați aprobarea în fereastra de confirmare prin apăsarea butonului „Da”

25. În acest moment după aprobarea solicitării de către utilizatorul CFP, solicitarea își schimbă statusul în „APROBAT (CFP)” și ajunge în Lista de aprobări a Directorului. Pentru fluxul pozitiv după aprobarea solicitării de către utilizatorul CFP, solicitarea își schimbă statusul în „APROBAT (CFP)” și următorul utilizator implicat în procesul de aprobare și finalizare a solicitării este Directorul din contul de utilizator Director.

 

C. Etapele de procesare din contul de utilizator Director

1. Din contul de utilizator a Directorului se selectează modulul pentru care se dorește aprobarea solicitărilor de unde se dă click pe butonul „Listă solicitări director”, moment în care se va deschide lista solicitărilor.

2. Pentru aprobarea solicitării de către Director se dă click pe butonul „Preia următoarea solicitare”, moment în care se va deschide pagina cu detaliile solicitării aflate în procesare.

3. După ce se deschide solicitarea din pagina „Detalii” a solicitării dați click pe butonul „Angajați” pentru a verifică angajatul/angajații adăugați la solicitare.

4. Reveniți la pagina inițială „Detalii” de unde veți da click pe butonul „Descarcă convenția”, pe care o veți semna și o veți încărca din nou în platforma PULS.

5. Pentru încărcarea convenției semnate dați click pe butonul „Încarcă convenția semnată”.

6. În acest moment se deschide o fereastră cu titlul „Încarcă” care va conține butonul „+ Alege un document”, pe care veți da click pentru a alege documentul cu convenția semnată.

7. După ce ați dat click pe butonul „+ Alege un document”, selectați documentul care conține convenția semnată și dați click pe butonul „Open” pentru a încărca documentul.

8. După ce ați selectat documentul care conține convenția semnată și ați dat click pe butonul „Open”, următorul pas este să încărcați documentul care conține convenția semnată propriu-zisă. Pentru încărcarea documentului în fereastra „Încarcă”, dați click pe butonul „Încarcă”, pentru a încărca documentul care conține convenția semnată în sistem.

9. În acest moment după ce este încărcată convenția semnată din pagina Detalii dați click pe butonul „Emite decizie stabilire drept”.

10. După ce ați dat click pe butonul „Emite decizie stabilire drept” se va deschide fereastra de confirmare care conține butoanele „Da” sau „Nu”, iar pentru a continua dați click pe butonul „Da”, pentru a confirma emiterea de decizie stabilire drept.

11. În acest moment după confirmarea Emiterii deciziei stabilire drept în pagina „Detalii” se vor genera butoanele „Generează decizie stabilire” și „Încarcă decizia semnată”.

12. Dați click pe butonul „Generează decizie stabilire” pentru a descărca decizia de stabilire pe care o veți verifica și semna în vederea încărcării înapoi în sistem.

13. După ce ați semnat documentul care conține „Decizia de stabilire”, dați click pe butonul „Încarcă decizia semnată”.

14. În acest moment se deschide o fereastră cu titlul „Încarcă” care va conține butonul „+ Alege un document”, pe care veți da click pentru a alege documentul cu decizia semnată.

15. După ce ați dat click pe butonul „+ Alege un document”, selectați documentul care conține decizia semnată și dați click pe butonul „Open” pentru a încărca documentul.

16. Încărcați documentul cu convenția semnată, dați click pe butonul „Încarcă” sau „Anulează” în cazul în care doriți să selectați alt document.

17. În acest moment după ce ați încărcat Decizia de stabilire semnată în pagina „Detalii” a solicitării se modifică și se generează butonul „Finalizare proces”.

18. Următorul pas este Finalizare procesului, pentru acest lucru dați click pe butonul „Finalizare proces”. 

19. Ultimul pas este confirmarea finalizării procesului, în fereastra de „Confirmare” dați click pe butonul „Da”.

20. În acest moment solicitarea a fost procesată și apărobată de către utilizatorul CL, utilizatorul CFP și utilizatorul Director care finalizează procesul de aprobare a solicitării procesate pentru fluxul pozitiv.

21. Angajatorul va primi notificarea cu statusul APROBAT al solicitării în momentul în care din contul utilizator DIRECTOR se finalizează procesul și se confirmă.

 

II. Fluxul Negativ – Juristul este implicat

A. Etapele procesului din contul de utilizator CL sau utilizator CFP

  1. După autentificarea în platforma PULS, din pagina principală selectați unul dintre module pentru a prelua o nouă solicitare de convenție pentru un angajator.

2. Selectați unul dintre modulele pentru care doriți să preluați o nouă solicitare.

3. După ce ați selectat modulul dorit în vederea preluării unei noi solicitări, din pagina care se deschide, selectați opțiunea „Listă solicitări CL”/”Listă solicitări CL” .

4. Din pagina „Listă solicitări CL”/”Listă solicitări CL”, pentru a prelua o nouă solicitare faceți click pe butonul „Preia următoarea solicitare” .

5. După ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se deschide solicitarea propriu-zisă în ordinea în care acestea au fost create.

6. Astfel pentru procesarea solicitării preluate primul pas este să dați click pe butonul „Angajați”, în vederea Respingerii acestora.

7. După ce ați dat click pe butonul „Angajați” se deschide pagina cu angajații care trebuie Respinși.

8. Din pagina „Angajați”, dați click pe butonul „Vizualizează”, pentru a se deschide pagina care conține detaliile angajatului.

9. După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

10. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt greșite sau incomplete.

11. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și ați constat că datele nu sunt corecte dați click pe butonul „Respinge”. Pentru fluxul negativ se va da click tot timpul pe butonul „Respinge”.

12. După ce ați dat click pe butonul „Respinge” se deschide fereastra de confirmare a angajatului unde veți trece motivul respingerii, după care dați click pe butonul „Trimite”.

13. În acest punct solicitarea din pagina „Angajați” își va schimba statusul angajatului  din status „ÎN VALIDARE” în status „RESPINS”.

14. Revenind în pagina „Detalii” veți respinge cererea și veți da click pe butonul „Respinge”.

15. După ce ați dat click pe butonul „Respinge” se va deschide o fereastră de confirmare a respingerii solicitării, unde în secțiunea „Motiv*” veți completa motivul respingerii, după care veți da click pe butonul „Trimite”. În acest moment ați respins solicitarea.

16. Următorul pas va fi procesarea solicitării Respinse de către utilizatorul JURIST.

 

B. Etapele procesului din contul de utilizator JURIST

1. În acest punct se conectează utilizatorul JURIST care procesează mai departe solicitarea în vederea respingerii acesteia care a fost respinsă si de către utilizatorul CL/ utilizatorul CFP.

2. Din contul de utilizator JURIST selectați modulul pentru care doriți să respingeți solicitări.

3. Dați click pe butonul „Listă solicitări jurist”, moment în care se va deschide lista solicitărilor juristului, unde se va vedea solicitarea cu statusul „RESPINS” și numărul de înregistrare generat în mod automat de către sistem pentru fiecare solicitare.

4. Din pagina cu lista solicitărilor jurist dați click pe butonul „Preia următoarea solicitare”.

5. Din contul de utilizator  jurist, după ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se va deschide pagina cu solicitarea de unde veți da click pe butonul „Angajați” pentru a vedea detaliile angajatului „RESPINS”.

6. Reveniți în pagina „Detalii” de unde veți da click pe butonul „Emite decizie respinge”

7. După ce ați dat click pe butonul „Emite decizie respinge” se va deschide fereastra de confirmare a deciziei de respingere cu titlul „Confirmați emiterea deciziei de respingere?”, iar în secțiunea „Motiv*” veți adăuga motivul respingerii solicitării.

8. Dați click pe butonul „Trimite” pentru a confirma emiterea deciziei de respingere.

9. În acest moment după ce ați dat click pe butonul „Emite decizie respinge” se generează butoanele „Generează decizie respingere” și „Încarcă decizia semnată”.

10. Pentru a putea trimite solicitarea mai departe pentru a fi semnată de către utilizatorul DIRECTOR, trebuie să dați click pe butonul „Generează decizie respingere” în vederea semnării documentului cu decizia și încărcarea documentului cu decizia semnată înapoi în sistem.

11. După ce ați descărcat documentul cu decizia de respingere și ați semnat-o, veți încărca documentul cu decizia semnată înapoi în sistem. Pentru încărcarea documentului cu decizia semnată dați click pe butonul „Încarcă decizia semnată”.

12. În acest moment se deschide o fereastră cu titlul „Încarcă” care va conține butonul „+ Alege un document”, pe care veți da click pentru a alege documentul cu decizia semnată.

13. După ce ați dat click pe butonul „+ Alege un document”, selectați documentul care conține decizia semnată și dați click pe butonul „Open” pentru a încărca documentul.

14. Încărcați documentul cu convenția semnată, dați click pe butonul „Încarcă” sau „Anulează” în cazul în care doriți să selectați alt document.

15. În acest moment după ce ați încărcat documentul cu decizia semnată se generează în pagina „Detalii” a solicitării butonul „Trimite la director”.

16. Dați click pe butonul „Trimite la director”.

17. Confirmați trimiterea solicitării de respingere către director. dați click pe butonul „Da” din fereastra de confirmare.

18. În acest moment solocitarea de respingere a fost procesată de către utilizatorul JURIST și trimisă mai departe pentru semnare și finalizare proces către utilizator DIRECTOR.

 

C. Etapele procesului din contul de utilizator DIRECTOR

1. Din contul de utilizator a Directorului se selectează modulul pentru care se dorește aprobarea solicitărilor de unde se dă click pe butonul „Listă solicitări director”, moment în care se va deschide lista solicitărilor.

2. Pentru respingerea solicitării de către Director se dă click pe butonul „Preia următoarea solicitare”, moment în care se va deschide pagina cu detaliile solicitării aflate în procesare.

3. După ce se deschide solicitarea, din pagina „Detalii” a solicitării dați click pe butonul „Angajați” pentru a verifică angajatul/angajații respinși adăugați la solicitare.

4. Reveniți la pagina inițială „Detalii” de unde veți da click pe butonul „Emite decizie respinge”.

5. În fereastra de confirmare cu titlul „Confirmați emiterea deciziei de respingere?”, se va trece motivul deciziei de respingere după care veți da click pe butonul „Trimite”.

6. În acest moment după ce ați confirmat trimiterea deciziei de respingere în pagina „Detalii” a solicitării se generează butoanele „Descarcă decizia”, „Generează decizia de respingere” și „Încarcă decizia semnată”.

7. Dați click pe butonul „Generează decizia de respingere”, moment în care documentul care conține decizia de respingere se va descărca pentru a fi semnată și încărcată înapoi în sistem.

8. Pentru încărcarea documentului cu decizia semnată dați click pe butonul  „Încarcă decizia semnată”.

9. După ce ați dat click pe butonul „+ Alege un document”, selectați documentul care conține decizia semnată și dați click pe butonul „Open” pentru a încărca documentul.

10.Încărcați documentul cu decizia semnată, dați click pe butonul „Încarcă” sau „Anulează” în cazul în care doriți să selectați alt document.

11. După încărcarea documentului se va genera butonul „Finalizare proces”, dați click pe butonul „Finalizare proces” pentru a încheia procesul de respingere a solicitării.

12. În acest moment după ce ați dat click pe butonul „Finalizare proces”, solicitarea a fost finalizată cu succes.

13. Angajatorul va primi notificarea cu statusul de respingere al solicitării în momentul în care din contul utilizator DIRECTOR se finalizează procesul.

Distribuiți acest document

Cum procesez o solicitare nouă de convenție?

Sau copiați link-ul

Cuprins