DOCS

21/11/2024
Protejat: Informații pentru operatori

Cum modific o ofertă de locuri de muncă?

Citire estimată: 1 minut 749 vizualizări

Dacă ați adăugat o ofertă de locuri de muncă în platformă și doriți să modificați informațiile acesteia, urmați pașii de mai jos:

  • Accesați secțiunea „Oferte de muncă” din contul dumneavoastră.
  • Selectați oferta dorită pe care doriți să o modificați, utilizând caseta de selectare din stânga ID-ului de ofertă.
  • Apăsați pe butonul „Modifică” situat în bara de acțiuni de deasupra listării ofertelor (evidențiat în imagine).

 

Ce puteți modifica:

  • Domeniul de activitate: Indică ramura economică.
  • Tipul contractului: Determinat, nedeterminat, etc.
  • Nivelul de educație: Educația minimă cerută.
  • Experiența profesională: Durata minimă de experiență.
  • Salariul și beneficiile: Specifică oferta salarială.
  • Condițiile de muncă: Informații despre mediu și program.
  • Regimul de muncă: Full-time sau part-time.
  • Limbile străine: Limbi necesare pentru post.
  • Valabilitatea ofertei: Data de expirare a ofertei.

Modificarea angajatorului, a codului COR și a numărului de locuri vacante nu este permisă pentru o ofertă deja creată în PULS. Dacă aceste informații au fost introduse incorect, trebuie efectuată operația de anulare ofertă, apoi înregistrată o nouă ofertă cu detaliile corecte. 

Distribuiți acest document

Cum modific o ofertă de locuri de muncă?

Sau copiați link-ul

Cuprins