DOCS

21/11/2024
Cum gestionez locurile de muncă vacante?

Cum adaug un punct de lucru?

Citire estimată: 2 minute 4874 vizualizări

Adăugarea unui punct de lucru pentru o companie se efectuează de către reprezentantul legal sau de către utilizatorul delegat de acesta (angajat sau prestator de servicii).

Pentru a realiza acest lucru, în cazul în care ați ajuns în secțiunea unde puteți vizualiza [LINK] toate companiile la care sunteți asociat, trebuie să urmați următorii pași:

  1. Selectarea companiei din Lista angajatori, se va selecta compania pentru care se dorește adăugarea unui punct de lucru. Acest proces poate fi realizat prin două metode:
    • Bifați câmpul din dreptul companiei dorite și selectați butonul Modifică.
    • Cea mai simplă metodă este să faceți clic pe numele companiei pentru a deschide editorul acesteia.
  2. Odată ce pagina de modificare a angajatorului este deschisă, trebuie să navigați către partea inferioară a paginii, în dreptul meniului denumit Sucursale/Puncte de lucru. Aici, apăsați butonul Adaugă.
  3. În pagina nou afișată puteți adăuga acum detaliile despre Punctul de lucru dorit, iar la final după ce vă asigurați că toate câmpurile solicitate (marcate cu *) sunt completate, puteți apăsa butonul Salvează.
  4. Dacă toate câmpurile au fost completate, dupa acționarea butonului Salvează o să primiți un mesaj de validare ce vă transmite că Salvarea a fost efectuată, iar in dreptul meniului Sucursale / Puncte de lucru acum este afișat noul Punct de lucru adăugat.

 

Distribuiți acest document

Cum adaug un punct de lucru?

Sau copiați link-ul

Cuprins