Informații pentru angajatori
Cum stiu dacă contul meu a fost migrat?
Contul dvs. a fost migrat dintr-un din sistemele SEMM/Internship/PISA/Sisexpert dacă (criteriile nu sunt cumulative):
- ați fost notificat în acest printr-un mesaj din partea ANOFM în data de 12.09.2024 pe adresa de e-mail pe care o folosiți
- la accesarea PULS dacă accesați link-ul Am uitat parola și introduceți adresa dvs de e-mail, declarată în una din platformele menționate anterior, primiți mesajul „Un email cu un link pentru resetarea parolei a fost trimis pe adresa ….. Dacă mesajul este „Utilizatorul nu a fost gasit” adresa de e-mail cu care încercați nu a fost migrată. În acest caz trebuie să parcurgeți pașii de creare cont, conform instrucțiunilor de AICI.
Atenție! Accesul în sistem se poate realiza doar în baza unei adrese de e-mail valide care va deveni Nume de utilizator pentru conectarea în PULS.