Cum depun o solicitare nouă de convenție?
În ecranul inițial al platformei PULS, veti introduce numele dvs de utilizator și parola și veți acționa butonul Conectează-te.
Dacă dețineți mai multe companii, veți selecta întâi compania pentru care doriți să depuneți solicitarea de la pictograma .
Din pagina principală a platformei, selectați articolul pentru care doriți să depuneți solicitarea de încheiere a unei convenții.
Pentru articolele unde trebuie să declarați angajați/elevi/studenți, accesați secțiunea Angajați(elevi, studenți) pentru a introduce detaliile subiecților pentru care solicitați încheierea convenției.
Acest meniu poate fi diferit, în funcție de articolul ales.
După ce ați declarat angajații, puteți vizualiza lista creată și aduce modificări (vizualizare, editare, ștergere) la nivelul fiecărui subiect introdus. De asemenea, puteți descărca lista în format Excel/CSV.
În funcție de articolul selectat, următorul pas este să încărcați documentele necesare pentru fiecare subiect.
Acționând butonul încarcă documente, selectați fișierul din calculator.
Pentru fiecare document încărcat, selectați tipul documentului. Acest meniu va fi diferit în funcție de articolul selectat.
Documentele fiecărui angajat pot fi filtrate după tip sau denumire, cu posibilitatea vizualizării, editării, descărcării sau ștergerii.
După finalizarea listei angajaților pentru care doriți să depuneți solicitare, accesați meniul Listă solicitări și adăugați o nouă solicitare.
Detaliile solicitărilor diferă în funcție de articolul ales.
Următorul pas este să selectați angajații pentru care doriți încheierea convenției. Pentru acest lucru, accesați secțiunea Angajați.
De la butonul Adaugă angajat la solicitare, veți adăuga angajații folosind butonul .
După ce ați adăugat angajații, urmează să generați documentele necesare pentru depunerea solicitării și să le semnați.
Exista doua variante de semnatură: electronică, aplicata pe documentele generate, care apoi sunt încărcate în platformă sau semnătură olografă, pe ecran, iar documentele se generează direct cu semnătură.
După generarea și semnarea documentelor, le încărcați în sistem de la butonul Încarcă documente. Înainte de a trimite solicitarea, aveți posibilitatea de a verifica documentele din secțiunea Documente.
Ultimul pas este să trimiteți solicitarea de la butonul cu același nume.
În cazul în care vă răzgândiți, platforma vă oferă opțiunea de a retrage solicitarea, doar dacă nu a fost încă preluată de către un operator SPO.