DOCS

19/09/2024
Informații pentru angajatori

Cum depun o solicitare nouă de convenție?

Citire estimată: 3 minute 1536 vizualizări

În ecranul inițial al platformei PULS, voi introduce numele meu de utilizator și parola și voi acționa butonul Conectează-te.

Dacă dețin mai multe companii, voi selecta întâi compania pentru care doresc sa depun solicitarea de la pictograma .

 

Din pagina principală a platformei, selectez articolul pentru care vreau sa depun solicitarea de încheiere a unei convenții.

 

Pentru articolele unde trebuie să declar angajați/elevi/studenți, accesez secțiunea Angajați(elevi, studenți) pentru a introduce detaliile subiecților pentru care solicit încheierea convenției.

 

Acest meniu poate fi diferit, în funcție de articolul ales.

 

După ce am declarat angajații, pot vizualiza lista creată și aduce modificări (vizualizare, editare, ștergere) la nivelul fiecărui subiect introdus. De asemenea, pot descărca lista în format Excel/CSV.

 

 

În funcție de articolul selectat, următorul pas este să încarc documentele necesare pentru fiecare subiect.

 

Acționând butonul încarcă documente, selectez fișierul din calculator.

 

Pentru fiecare document încărcat, selectez tipul documentului. Acest meniu va fi diferit în funcție de articolul selectat.

Documentele fiecărui angajat pot fi filtrate după tip sau denumire, cu posibilitatea vizualizării, editării, descărcării sau ștergerii.

După finalizarea listei angajaților pentru care doresc să depun solicitare, accesez meniul Listă solicitări și adaug o nouă solicitare.

 

 

Detaliile solicitărilor diferă în funcție de articolul ales.

Următorul pas este să selectez angajații pentru care doresc încheierea convenției. Pentru acest lucru, accesez secțiunea Angajați.

 

De la butonul Adaugă angajat la solicitare, voi adăuga angajații folosind butonul .

 

 

 

După ce am adăugat angajații, urmează să generez documentele necesare pentru depunerea solicitării și să le semnez.

 

Exista doua variante de semnatură: electronică, aplicata pe documentele generate, care apoi sunt încărcate în platformă sau semnătură olografă, pe ecran, iar documentele se generează direct cu semnătură.

 

 

 

După generarea și semnarea documentelor, le încarc în sistem de la butonul Încarcă documente. Înainte de a trimite solicitarea, am posibilitatea de a-mi verifica documentele din secțiunea Documente.

 

 

Ultimul pas este să trimit solicitarea de la butonul cu același nume.

 

În cazul în care mă răzgândesc, platforma îmi oferă opțiunea de a retrage solicitarea, doar dacă nu a fost încă preluată de către un operator SPO.

 

Distribuiți acest document

Cum depun o solicitare nouă de convenție?

Sau copiați link-ul

Cuprins