Informații pentru angajatori
Cum adaug locuri de muncă vacante in calitate de persoana fizică?
Pentru a putea adăuga o ofertă de locuri de muncă vacante trebuie să:
- vă înregistrați în platforma PULS
- vă completați datele personale
- înregistrați o companie nouă în felul următor:
- Din pagina principală, selectați butonul de „Validare acces ca angajator (reprezentant legal)”
- În pagina nou deschisă apăsați butonul de „Înregistrează companie”
- Iar acum în fereastra pentru înregistrarea companiei trebuie să completați informațiile solicitate, marcate cu *, la final apăsați butonul Salvează.
ATENȚIE: Pentru persoanele fizice autorizate în câmpul pentru CIF/CUI trebuie trecut codul numeric personal (CNP)
- După ce compania a fost salvată, trebuie să selectați butonul de „trimite spre validare”.
- În fereastra nou afișată, generați documentul de confirmare, îl semnați electronic și îl încărcați în platformă, iar în final apăsați butonul trimite spre validare.
- În acest moment, cererea este trimisă către agenție și o sa fie verificată de un agent al acesteia pentru validare.
- Din pagina principală, selectați butonul de „Validare acces ca angajator (reprezentant legal)”
- După ce accesul dvs. a fost validat, în pagina principală PULS accesați meniul „Caută angajați” și o să fiți redirecționați în pagina pentru locurile de muncă vacante.
- În pagina nou afișată apăsați butonul „Conectează”, folosind aceleași credențiale.
- În acest moment aveți posibilitatea să adăugați oferte de locuri de muncă vacante ca persoana fizica. Pentru a adăuga o ofertă de locuri de muncă vacante am adăugat un articol separat pe care îl găsiți AICI