DOCS

04/12/2024
Informații pentru angajatori

Cum adaug un decont lunar?

Citire estimată: 2 minute 712 vizualizări

Pentru a putea adăuga un decont lunar, este nevoie să urmați pașii:

  1. După ce v-ați conectat în aplicația PULS este nevoie să selectați articolul pentru care doriți să încărcați un decont lunar (pentru exemplu, noi o să alegem articolul 85)
  2. În pagina nou afișata este nevoie să selectați din partea stângă a ecranului meniul de Solicitări de decont și să apăsați butonul de Adaugă dovadă lunară
  3. În noua fereastră este necesar să selectați o sursă de finanțare și să completați datele solicitate iar la final să selectați butonul Adaugă
  4. Dovada lunară este acum în statusul de „În curs de completare” iar pentru a o trimite către validare este nevoie să apăsați pe iconița de vizualizare.
  5. Acum vă este afișată dovada lunară iar in josul paginii vă sunt afișați angajații. Pentru a putea merge mai departe este nevoie sa completați fișa de pontaj, iar pentru acest lucru este nevoie să apăsați butonul de Pontaj.
  6. După ce ați completat fișa de pontaj apăsați butonul Salvează

  7. Acum că ați completat fișa de pontaj puteți genera documentele pentru dovada lunară folosind butonul Generează documente. Acestea sunt descărcate la dvs. pe computer pentru a le putea semna și încărca înapoi în platformă folosind butonul Încarcă documente.

  8. După ce ați încărcat documentele solicitate puteți depune dovada lunară apăsând butonul Depune decontul lunar și să apăsați Da la mesajul de confirmare.
  9. Acum dovada lunară este are statusul Depusă și trebuie să așteptați ca aceasta să fie verificată și validată de operatorii agenției.
Distribuiți acest document

Cum adaug un decont lunar?

Sau copiați link-ul

Cuprins