Informații pentru angajatori
Cum adaug un decont lunar?
Pentru a putea adăuga un decont lunar, este nevoie să urmați pașii:
- După ce v-ați conectat în aplicația PULS este nevoie să selectați articolul pentru care doriți să încărcați un decont lunar (pentru exemplu, noi o să alegem articolul 85)
- În pagina nou afișata este nevoie să selectați din partea stângă a ecranului meniul de Solicitări de decont și să apăsați butonul de Adaugă dovadă lunară
- În noua fereastră este necesar să selectați o sursă de finanțare și să completați datele solicitate iar la final să selectați butonul Adaugă
- Dovada lunară este acum în statusul de „În curs de completare” iar pentru a o trimite către validare este nevoie să apăsați pe iconița de vizualizare.
- Acum vă este afișată dovada lunară iar in josul paginii vă sunt afișați angajații. Pentru a putea merge mai departe este nevoie sa completați fișa de pontaj, iar pentru acest lucru este nevoie să apăsați butonul de Pontaj.
- După ce ați completat fișa de pontaj apăsați butonul Salvează
- Acum că ați completat fișa de pontaj puteți genera documentele pentru dovada lunară folosind butonul Generează documente. Acestea sunt descărcate la dvs. pe computer pentru a le putea semna și încărca înapoi în platformă folosind butonul Încarcă documente.
- După ce ați încărcat documentele solicitate puteți depune dovada lunară apăsând butonul Depune decontul lunar și să apăsați Da la mesajul de confirmare.
- Acum dovada lunară este are statusul Depusă și trebuie să așteptați ca aceasta să fie verificată și validată de operatorii agenției.