DOCS

22/10/2024
Protejat: Informații pentru operatori

Cum procesez o solicitare nouă de convenție?

Citire estimată: 7 minute 28 vizualizări

I. Fluxul Pozitiv – Juristul nu este implicat

A. Etapele procesului din contul de utilizator CL

  1. După autentificarea în platforma PULS, selectați unul dintre module pentru a prelua o nouă solicitare de convenție pentru un angajator.

2. Selectați unul dintre modulele pentru care doriți să preluați o nouă solicitare.

3. După ce ați selectat modulul dorit în vederea preluării unei noi solicitări, din pagina care se deschide selectați opțiunea „Listă solicitări CL” .

4. Din pagina „Listă solicitări CL”, pentru a prelua o nouă solicitare faceți click pe butonul „Preia următoarea solicitare” .

5. După ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se deschide solicitarea propriu-zisă în ordinea în care acestea au fost create.

6. Astfel pentru procesarea solicitării preluate primul pas este să dați click pe butonul „Angajați”, în vederea Aprobării sau Respingerii acestora.

7. După ce ați dat click pe butonul „Angajați” se deschide pagina cu angajații care trebuie Aprobați sau Respinși.

8. Din pagina „Angajați”, dați click pe butonul „Vizualizează”, pentru a se deschide pagina care conține detaliile angajatului.

9. După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

10. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt corecte.

11. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și toate datele sunt corecte dați click pe butonul „Aprobă”. Pentru fluxul pozitiv se va da click tot timpul pe butonul „Aprobă”.

12. După ce ați dat click pe butonul „Aprobă” se deschide fereastra de confirmare a angajatului care are două butoane de confrimare care sunt „Da” sau „Nu”. Pentru fluxul pozitiv se va selecta butonul „Da” prin care confirmați angajatul.

13. După ce se confirmă validarea angajatului se schimbă statusul angajatului din pagina „Angajați” din status „ÎN VALIDARE” în status „APROBAT”.

14. Următorul pas după validarea angajatului este revenirea în pagina Detalii și verificarea detaliilor după care trebuie să dați click pe butonul „Certifică CL” pentru ca solicitarea să ajungă la aprobarea de către utilizatorul cu drepturi de CFP(Control Financiar Preventiv).

15. După ce ați dat click pe butonul „Certifică CL” se va deschide fereastra de confirmare a certificării de legalitate a solicitării, care conține butoanele „Da” sau „Nu”. Pentru confirmarea certificării de legalitate a solicitării se va da click pe butonul „Da”, care va contura și justifica fluxul pozitiv.

16. După ce ați confirmat certificarea de legalitate a solicitării se va genera în mod automat de către sistem numărul de înregistrare alocat pe decizia de stabilire.

 

B. Etapele procesului din contul utilizatorului CFP

1. În acest punct se conectează utilizatorul CFP sau dacă utilizatorul CL are drepturi de CFP procesează mai departe solicitarea în vederea aprobării acesteia de către utilizatorul CFP.

2. Din contul de utilizator CFP selectați modulul pentru care doriți să aprobați sau să respingeți solicitări.

3. Dați click pe butonul „Listă solicitări CFP”, moment în care se va deschide lista solicitărilor CFP unde se va vedea solicitarea cu statusul „APROBAT CL” și numărul de înregistrare generat în mod automat de către sistem pentru fiecare solicitare.

4. Din pagina cu lista solicitărilor CFP dați click pe butonul „Preia următoarea solicitare”.

5. Din contul de utilizator  CFP, după ce ați dat click pe butonul „Preia următoarea solicitare” se va deschide pagina cu solicitarea de unde veți da click pe butonul „Angajați” pentru a valida angajatul din contul de utilizator CFP.

6.După ce ați dat click pe butonul „Vizualizează” se deschide pagina cu detaliile angajatului.

7. Verificați secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente”, ca să vă asigurați că detaliile și documentele încărcate sunt corecte.

8. După ce ați verificat secțiunea „Detalii” și secțiunea „Documente” și toate datele sunt corecte dați click pe butonul „Aprobă”. Pentru fluxul pozitiv se va da click tot timpul pe butonul „Aprobă”.

9. După ce ați dat click pe butonul „Aprobă” se deschide fereastra de confirmare a angajatului care are două butoane de confrimare care sunt „Da” sau „Nu”. Pentru fluxul pozitiv se va selecta butonul „Da” prin care confirmați angajatul.

10. În acest punct solicitarea își va schimba statusul angajatului din pagina „Angajați” din status „ÎN VALIDARE” în status „APROBAT”.

11. Se revine înapoi în pagina „Detalii” unde se va da click pe butonul „Verificare ALOP”.

12. După ce ați dat click pe butonul „Verificare ALOP” se va deschide fereastra „Detalii angajament bugetar ALOP”, de unde se va selecta una dintre opțiunile de finanțare de la punctele următoare:

  • BAS934-Subventia art 93^4 – tineri marginalizati social – COVASNA
  • BASS-Art. 80, art. 84, art 85, Legea 335, Legea 72 – COVASNA
  • BassUcenic-Subventia Legea 279/2005 – Ucenicia – COVASNA

13. După Selectarea sursei de finanțare pentru verificare în ALOP faceți click pe butonul „Trimite cerere ALOP”.

14. După ce ați dat click pe butonul „Trimite cerere ALOP” se va genera un răspuns automat care va fi afișat într-o fereastră cu numele „Răspuns ALOP” care va conținte răspunsul „OK” sau „NOK”.

15. În cazul în care răpunsul ALOP va fi unul negativ atunci solicitarea va trece în status „Așteptare fonduri ALOP”, iar în acest caz nu va fi o continuare a procesării pentru solicitarea respectivă până în momentul când voi fi fonduri disponibile în ALOP.

16. Pentru cazul când de răspuns ALOP este unul pozitiv ca și în imaginea de mai jos, dați click pe butonul „Închide”, pentru a închide fereastra cu răspunsul ALOP.

17. După ce ați închis fereastra cu răspunsul ALOP veți reveni în pagina inițială „Detalii” de unde veți face click pe butonul „Plan bugetar” pentru a verifica sumele generate de ALOP dacă sunt corecte sau nu.

18. În acest punct vă asigurați că sumele generate generate automat de ALOP în planul bugetar sunt corecte. Dacă acestea sunt generate corect reveniți în pagina „Detalii”.

19. Reveniți la pagina inițială Detalii de unde veți da click pe butonu „Descarcă convenția”, pe care o veți semna și o veți încărca din nou în platforma PULS.

20. Pentru încărcarea convenției semnate dați click pe butonul „Încarcă convenția semnată”.

21. În acest moment se deschide o fereastră cu titlul „Încarcă” care va conține butonul „+ Alege un document”, pe care veți da click pentru a alege documentul cu convenția semnată.

22. După de ați dat click pe butonul „+ Alege un document”, selectați documentul care conține convenția semnată și dați click pe butonul „Open” pentru a încărca documentul.

23. Încărcați documentul cu convenția semnată, dați click pe butonul „Încarcă” sau „Anulează” în cazul în care doriți să selectați alt document.

24. În acest moment documentul cu convenția semnată este încărcat în sistem iar următorul pas este Aprobarea propriu-zisă a solicitării din contul utilizatorului CFP. Pentru a aproba solicitarea dați click pe butonul „Aprobă CFP”, după care confirmați aprobarea în fereastra de confirmare prin apăsarea butonului „Da”

25. În acest moment după aprobarea solicitării de către utilizatorul CFP, aceasta își schimbă statusul în „APROBAT (CFP)” și ajunge în Lista de aprobări a Directorului. Pentru fluxul pozitiv după aprobarea solicitării de către utilizatorul CFP, solicitarea își schimbă statusul în „APROBAT (CFP)” și următorul implicat în procesul de aprobare și finalizare a solicitării este Directorul din contul de utilizator Director.

 

C. Etapele de procesare din contul de utilizator Director

1. Din contul Directorului se selectează modulul pentru care se dorește aprobarea solicitărilor de unde se click pe butonul „Listă solicitări director”, moment în care se va deschide lista solicitărilor.

2. Pentru aprobarea solicitării de către Director se dă click pe butonul „Preia următoarea solicitare”, moment în care se va deschide pagina cu detaliile solicitării aflate în procesare.

3.

Distribuiți acest document

Cum procesez o solicitare nouă de convenție?

Sau copiați link-ul

Cuprins